Gå til innhold
  • Bli medlem

Kald vinternatt...


Atomsilda

Anbefalte innlegg

Annonse

Høres spennende ut! Lurte alltid på om jeg skulle prøve vintertur til Stølsmaradalen mens jeg studerte i Sogndal, men skjønte ikke helt hvordan jeg kunne komme meg inn på vinterføre. Gleder meg til turrapporten! Har en mistanke om hvilke godtopper det dreier seg om. Da er Stølsmaradalsbu prikken over ien etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig begynt å fått tilbake varmen i fingrer og tær nå.. Er litt nummen et par av tærne enda, men regner med det vil gå over etter et par dager.. Var dog noe kaldt på den fjellryggen :) Og ikke minst i hytta, som vi til nød og neppe kanskje klarte å få til null grader på det varmeste..

Til og med snøen på jakka som hang over ovnen for tining tinte ikke heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter fortsatt med "elektrisitet" på høyre vrist etter plumpinga mot Berdalseken. Trøster meg med at fotsålen ikke lenger er preget av det. Det tar tydeligvis litt tid, og jeg har jo sliti med frostskader før. Får satse på at du slipper billigere unna.

Gleder meg enormt til å lese den kommende turrapporten deres Alexander! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.