simma99 Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Er det noen her som vet om en nettside man kan bestille pelsluer fra? En Norskside? Siter
Fjellredderen Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 sportsnett fører canada goose aviator lue.. fryser sikkert ikke i den;) Siter
Zabel Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 ikke norsk, men har brukt FurHatWorld.com selv. ingenting å utsette på de. Siter
jason Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 hvis du har tenkt å bruke noe penger på en lue, er det lurt å kjøpe pelslue av rev. hold deg unna ekorn, kanin og gnagere. Alle som har prøvd rev sier at det er stor forskjeld, men de er ganske dyre. jeg vil heller hatt en slik http://1.bp.blogspot.com/_PcX9QTbDVJw/Skt7uwdM3nI/AAAAAAAAB1k/u7lxKb8qh1Q/s1600-h/wolf+hat.htm Siter
Fjellbukken Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Kraftig trekantpels på de damene.... Siter
jakro Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 www.farmhamna.no Pelsmaker på Svalbard som syr ei lue for meg akkurat nå, i ringsel og revepels. Reven er fangstet på Svalbard. Siter
simma99 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Skrevet 6. november 2009 Fant en ny Norsk nettside nå. Pelslue.no heter den. Virket veldig bra! de har tilbud nå også Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 pelslue.no er ganske lik de hos furhatworld - modellen på bildene også. Siter
Marmot Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Har selv brukt furhatworld.com og var veldig fornøyde med dem. Siter
yexiter Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Prøv å finne samisk sløyd. Jeg har selv fått min håndlage pelslue i julegave. Den er av reinskinn og revepels. ingen over, ingen ved siden Det er kansje feil å uttale seg slik, det kommer jo an på personlig bruk, men jeg har iallfall ikke vært kald på hodet etter at jeg fikk denne, snarere tvert imot. Den dekker og godt til halsen, og rundt ansiktet Min lue er laget av Karin Wasara( er ikke sikker på hvordan det skrives) fra Kiruna Hun skal ha nettbutikk og http://www.karinvasara.com/ Siter
Aalstad Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Kanskje det skrives Karin Vasara, sånn som du skrev i neste setning hohoho - sorry klarte ikke dy meg Siter
yexiter Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Kanskje det skrives Karin Vasara, sånn som du skrev i neste setning hohoho - sorry klarte ikke dy meg he he, riktig riktig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.