Gå til innhold
  • Bli medlem

bergans nordkapp jakke


spi

Anbefalte innlegg

hei. er ny på forumet her..

har hatt min nordkapp jakke i litt over halv annet år og begynner å oppdage gråe flekker og striper på ryggen(slitasje) og det er små hull ytterst på armen og nederst på jakka.. bruker den ikke hver dag heller.. noen andre som har opplevd det samme? er det reklamasjonsgrunn? syns jakke til 4k burde holde litt lenger enn dette...

takk for svar alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil anbefale at du tar kontakt med Bergans direkte, og legger frem saken. Mitt inntrykk er at de har vært serviceminded i "tilsvarende" tilfeller tidligere - og tar ansvar for evt. produktsvakheter.

I Norge er det 2 års garanti - og 5 års reklamasjonsrett (dersom et produkt er "ment" å vare så lenge -omtrent slik loven er definert mht reklamasjonsrett). Det vil alltid være et tema om hvorvidt det er bruksslitasje, vask ol. som er årsak, så Bergans vil sikkert at du sender inn jakka, slik at de kan se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg sende den direkte til bergans eller skal jeg stikke innom gsport der jeg kjøpte den? har forresten ringt bergans og de sier at jeg skal sende den inn så dem kan se på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg sende den direkte til bergans eller skal jeg stikke innom gsport der jeg kjøpte den? har forresten ringt bergans og de sier at jeg skal sende den inn så dem kan se på den..

Send den direkte til Bergans. Sportsbutikken blir bare et "forkludrende" mellomledd i en slik sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.