Gå til innhold
  • Bli medlem

Lettvindt kanoleie i Oslo


Anbefalte innlegg

Jeg har en ally, men av praktiske hensyn blir den oppbevart demontert. Nå planlegger jeg sommerferien, og trenger å få til en liten testtur med noen som vil være med på kanoferie. Det er upraktisk å montere og demontere Allyen for en time på vannet, så jeg leter etter et enkelt sted å leie. Det bør være minst mulig transport og styr involvert, som sagt er dette bare en liten test for å se om ungene synes det er greit å sitte i kano. Vi håper å få det til etter barnehagen en hverdag, og dermed blir sykketurer til Bjørnholt eller lignende litt problematisk.

Et raskt nettsøk gir ingen gode alternativer. Er det noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lenken hadde jeg funnet, men ingen av stedene fungerte særlig bra. Det blir litt langt å dra, så i stedet ble det montering av Ally, padling over Sognsvann, pause, padling tilbake og demontering Ally. Ikke helt effektivt, men vi fikk nå testet kanotur med et par små passasjerer. Konklusjonen er at de stortrivdes, og dermed går kanoferie-planleggingen sin gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.