Gå til innhold
  • Bli medlem

Vindlue søkes: Alternativ til BF og Lowe


construct

Anbefalte innlegg

Hei på dere,

Jeg har hatt forsvarets Loslue/BF men plages med at den åpner seg når jeg åpner kjeven. Den blir også litt varm med foret i blant. Jeg har også Lowe sin klassiske Mountain Cap, men den dekker ikke nok nedenfor ørene, synes jeg. Har man vinden imot blir det raskt kjølig.

Dermed har jeg vært på utkikk etter et alternativ. Det jeg helst skulle hatt er en Forsvarets BF/Loslue med litt lengre "ører" og uten for. Jeg har så langt ikke klart å finne det i noen butikker i Norge.

Her om dagen så jeg bilder på NRK fra Femundsløpet hvor både Robert Sørlie og Lars Monsen hadde noe som lignet fælt på BF-en, men som virket tynnere og med lengre "ører".

Er det noen som vet hvor jeg får tak i denne?

Mvh,

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.