Gå til innhold
  • Bli medlem

Overføre flere kart av gangen til Garmin 60CSx?


Backfire

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var så heldig at jeg fikk en Garmin 60CSx og noen kart til jul, og de karta er nå instalert på dataen. Men, jeg får bare overført et kart av gangen i MapSource, men skulle selvsagt helst ha overført alle karta jeg har. Er det bare å overføre et og et, eller må alle overføres samtidig? Hvordan gjør jeg eventuelt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt problemet, jeg får overført flere kart. Markerer kartbladene i rødt med "kartverktøy" og trykker på "send til enhet" der GPSen er koblet til. Skaffer du deg et større minnekort til GPSen kan du legge inn veldig mange kart. Om du gjør det og setter nye waypoints/ruter i MapSource senere (etter å ha satt inn alle kartene fra før) så ikke marker kart neste gang, da vil de resterende kartene bli borte i GPSen.

EDIT: asghegg, så ikke innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg bare får vist et o et kart i Mapsource, så får bare merka av det karter jeg har oppe. (f.eks. får jeg bare merka opp og overført kartet over oslo.. Får å få opp et annet å overføre må jeg velge et annet et i rullgardinmenyen oppe til venstre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruksanvisninger er noe herk!!!

I alle fall så lenge jeg har 500fjell i bakhånd og som skriver:

Markerer kartbladene i rødt med "kartverktøy".....

Sannelig falt brikkene rask og radig på plass - jeg satt og slet med et GPS-spor som jeg planla å poste, men som hadde en slik ufyselig rødfarge :) Prøvde alle de knep jeg kunne komme på, dvs. alt unntatt "kartverktøy".

Så nå kommer sporet fra dagens "store" utfordring uten rødfarge en annen post. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor trykker man for å se kartene man har lagt inn ? Noen som vet ?

Trykk meny fra kartsiden->oppsett kart->bla deg til "kartoppsett informasjon" trykk meny, der kan du gjøre endringer, og se hvilke

kart som ligger på gps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.