Gå til innhold
  • Bli medlem

Størrelse på skisko (Crispi)


gaardern

Anbefalte innlegg

Annonse
Har et par Crispi Stetind BC i str 44, har tenkt til å kjøpe et par Crispi Sydpolen 75mm, tror dere størrelsene er like på disse skoene? Noen som tilfeldigvis har hatt to par crispis sko av forskjellig modell og kan si noe om størrelsen?

Eg har tilfeldigvis både Crispi Stetind og ein eller annan 75mm-modell frå Crispi. Eg trur ikkje det er nokon stor forskjell på storleiken. 75mm-støvlane ligg langt til fjells, så nummer på dei kan eg ikkje finne ut av før til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har Stetind som fjellskistøvler og har hatt andre Crispi 75 mm. tidligere. Mitt inntrykk er at Crispi er ganske så konsistente på størrelser imellom modellene. Altså, velg også 44 i 75 mm. dersom dine Stetind er store og komfortable nok og du får plass til det du evt. vil trenge av sokker.

Mvh

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.