Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk med festepunkter for pulk?


Oyro

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en anatomisk sekk til bruk på tur (90l +/-), og kunne også tenkt meg at det var festepunkter for pulk på hoftebeltet.

Vet at Bergans Powerframe har det, men jeg vil ha en litt mindre anatomisk sekk. Anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp heller en sekk du liker og få festepunktene sydd på. Da slipper du ha kjøpe en sekk du er sånn passe happy med bare fordi den må ha fester for pulk. Skreddere syr de på, da får du de også akkurat der du vil ha de og så solide du ønsker at de skal være.

Sam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du unger i pulken er det vel et poeng, og det er vel uansett greit med en liten sekk til småturer og dill. Men sett at du skal ha med deg 100 kg må det vel være bedre med 90 kg i pulk og 10 i sekk enn 70-30 eller hva det måtte bli? Gjeldnes hadde vel med seg en 70liter til sydpolen, og han hadde vel nærmere 200 kg totalt?

Men for all del, har ikke prøvd dette no særlig så skal ikke uttale meg for sterkt. Får teste Recon packen med pulk i vinter og komme tilbake til det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.