Gå til innhold
  • Bli medlem

Handle utstyr fra TechThor (Primuskongen), noen med erfaringer?


Radius#1

Anbefalte innlegg

Hei, bestillte en primus over nettet på mandag morgen 8.september og fikk en automatisk generert ordrebekreftelse samme dag. Fyrte umiddelbart igang nettbanken og betalte (for primus inkludert frakt) og refererte til ordrenummer etc på melidngen til mottaker. Alt OK so far.

Men siden har det vært stille, ingen primus, ingen svarer på telfonen (som er slått av), ingen svarer på mail.

Når jeg logger inn og sjekker ordrestatus står det "ubehandlet".

Mulig at det bare er meg som er utålmodig (tross alt bare 4 dager siden jeg bestillte).

Jeg burde bare slappe av og anta at primusen dukker opp i neste uke?

Kanskje primuskongen er på jakt akkurat nå og at ordren min vil bli behandlet senere?

Men, jeg sliter med parafin abstinenser og gleder meg til å teste primus :lol:

Er det andre som har handlet av Techthor som kan berolige meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho hei, nå begynner det å skje ting :D

Ringte igår og da var det faktisk noen som tok telefonen :D

Primusen er faktisk på vei i posten, og idag tidlig står det "behandlet" på ordrestatus.

Var nok bare en uheldighet at jeg bestillte på feil tidspunkt, antagelivis midt i en to ukers høstferie.

Moralen er: ring alltid på forhånd før du plasserer en ordre i nettbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har kjøpt 6 primuser, en Vapalux - lampe og en del kjeler og tilbehør. Mine erfaringer er utelukkende gode. Jeg har også bestilt to nye brennerhoder etter at jeg lånte ut primuser. Disse ble fyrt helt feil, men fikk nye hoder uten å måtte betale for dette. Har bestilt både på oppkrav og ordinær forsendelse med postgiro. Rask behandling. Varene sendes godt innpakket i Bergens Tidende og bobleplast. Når jeg har påpekt svakheter ved produktene, lytter de ettertenksomt og ønsker å prøve ut selv. Veiledningen er kompetent og ærlig på iboende svakheter.

Dette er en spesialbutikk for spesielt interesserte. Kundene har derfor kunnskap om produktene de selger. Dette er butikken flink til å ta høyde for og anbefaler derfor produkter som står i stil med kundens preferanseramme. De kommer ikke løpende med slangeprimuser til meg, for å si det slik... Jeg fikk isteden egen mail da de startet salg på japanske Manaslu primuser.

Butikken er varmt anbefalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.