a_aa

Tysk for DIY-ere. Leksjon 41: "Sil-Nylon sauber mit Elastosil kleben"

Anbefalte innlegg

Google Translate hjelper jo litt. Såvidt jeg kan skjønne ser det ut til at Elastosil E41 har bedre hefteegenskaper enn Sil-net, og at det (herdet) kan sys gjennom uten å etterlate maskinen full av gugge. Dette er interessant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan gjerne være litt behjelpelig med oversetting siden tysk er morsmålet mitt. Tenkte ikke å oversette hele teksten, men er det noe spesielt så bare spør. (google translate kan være litt pussig)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av qwer993
      Forbruket av sitteunderlag og liggeunderlag i skum har vært litt for høyt. Enten blir de gjennomhullet i lyngen så de lekker, eller så blir de revet opp av kvist og grener i tett skog.
      Det er bare å påføre limet midt nede i sprekken. Dersom det er revet bort litt skum så det er et hull, eller om det blir en grop, så lar det seg fint fylle med lim også. Smeltelimet smelter sammen med selve skummet, slik at det blir en skikkelig sveis som blir helt tett.
      Limet er varmt så det er lurt å bruke hansker for å kunne stryke bort lim.
      Før liming:

Etter liming:

Oversiden:

• Av Svandal
      Noen som har erfaring med lim til silnylon(silikonimpregnertnylon)? Jeg skal feste en borrelås til ett telt for å få ett avtakbart snøskjørt. vil helst ikke sy så lurte på om fet finnes noe lim som kan brukes istedenfor?
      Takker for alle tips!
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive