Gå til innhold
ECX Torment

Vindvotter

Det er 577 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig at min bedre halvdel har strikket ullvotter til meg, disse er nå tovet etter alle kunstens regler så da mangler bare vindvotter til å ha utenpå.

Noen som har tips på gode vindvotter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg liker bergans sine vindvotter veldig godt - litt smalere passform enn en del andre merker. Og de går langt opp på armen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter på disse i posten:
Skjult lenke - logg inn for å se den

Lav vekt, og verdens ledende membran -- eVent. Tror han tar $2 i frakt fra statene, og prisen ligger godt under tollgrensa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, pahatlem skrev:

Jeg venter på disse i posten:
Skjult lenke - logg inn for å se den

Lav vekt, og verdens ledende membran -- eVent. Tror han tar $2 i frakt fra statene, og prisen ligger godt under tollgrensa.

Har du disse? De så litt korte ut, stemmer det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill. Sjekket borahgear linken Skjult lenke - logg inn for å se den, men synes dem så litt korte ut. Bergans sine ser litt hvassere ut, er det "Finse" dem heter Skjult lenke - logg inn for å se den? Finner ingen Hestra skallvott Skjult lenke - logg inn for å se den - har du et navn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergans finse høres riktig ut ja - i bomull. De har også skallvotter i dermizax, samme passform, men litt kortere skaft. også kjempegode votter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, ECX Torment skrev:

Takk for innspill. Sjekket borahgear linken Skjult lenke - logg inn for å se den, men synes dem så litt korte ut. Bergans sine ser litt hvassere ut, er det "Finse" dem heter Skjult lenke - logg inn for å se den? Finner ingen Hestra skallvott Skjult lenke - logg inn for å se den - har du et navn?

Skjult lenke - logg inn for å se den  Disse er det vel jeg har. Ser iallfall veldig lik ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsvaret sine er et godt og billig innspill, skal ta på mine hjemmestrikkede og ta en tur i butikker og prøve mottatte tips. Takker atter for gode innspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 23.10.2016 at 22.20, Prebb skrev:

De så litt korte ut, stemmer det?

Vel, jeg aner i hvert fall ikke ;) Men jeg vet at Borah Gear lager stort sett hvert produkt etter at de har fått bestilling fra kunde - og kunden må gjerne komme med prisforespørsler på ønskede endringer/tillegg. John West er en serviceminded dude og det er normalt ikke særlig kostbart å få gjort noen småendringer. Jeg kjøpte en bivy av ham, og de småendringene jeg etterspurte var faktisk gratis. En tomme eller to med ekstra stoff kan sikkert bli noen dollar, men tviler på at det blir særlig mange. Ulempen med denne måten å gjøre ting på er jo at leveringstiden blir lang, fordelen er utvilsomt stor påvirkning og fleksibilitet i utformingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, a_aa skrev:

Vel, jeg aner i hvert fall ikke ;) Men jeg vet at Borah Gear lager stort sett hvert produkt etter at de har fått bestilling fra kunde - og kunden må gjerne komme med prisforespørsler på ønskede endringer/tillegg. John West er en serviceminded dude og det er normalt ikke særlig kostbart å få gjort noen småendringer. Jeg kjøpte en bivy av ham, og de småendringene jeg etterspurte var faktisk gratis. En tomme eller to med ekstra stoff kan sikkert bli noen dollar, men tviler på at det blir særlig mange. Ulempen med denne måten å gjøre ting på er jo at leveringstiden blir lang, fordelen er utvilsomt stor påvirkning og fleksibilitet i utformingen.

Jeg sendte mail å spurte. Endringen koster 20 dollar ekstra og 5 dollar i frakt til Europa. Jeg tror ikke han forstod helt hvorfor jeg spurte hvor lange de var. I følge han var størrelse medium ca 7 tommer fra tuppen av ringfinger til basen av håndflaten. Jeg går ut i fra at vottene er noe større enn dette, eller så blir de små for selv de minste karene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 577 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår.