Gå til innhold
  • Bli medlem

Kort liten tur med pulken


Oddbjørn

Anbefalte innlegg

Annonse

Bare et godt råd: Du har pulkdraget opp/ned. Den dagen ringene rundt skjøtene løsner, kan du få deg en overraskelse :-P

 

Takk for tipset. Har blitt gjort oppmerksom på det før, men er litt lettere å pakke sammen slik så slipper jeg å ta av draget for å få den inn i bilen. Men har ikke tenkt på at den lettere kan løsne den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Har blitt gjort oppmerksom på det før, men er litt lettere å pakke sammen slik så slipper jeg å ta av draget for å få den inn i bilen. Men har ikke tenkt på at den lettere kan løsne den veien.

Tror ikke ringene løsner noe lettere om draget brukes den veien, det er heller det som skjer når draget borer seg ned i snøen...i fart. Jeg har også en Paris med stivt drag, jeg har festet draget oppå "leppa" foran ,brukte Fjellpulkens fester. Det går fint å legge alt sammen da, draget står litegrann i spenn, men det tror jeg ikke har noe å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke ringene løsner noe lettere om draget brukes den veien, det er heller det som skjer når draget borer seg ned i snøen...i fart. Jeg har også en Paris med stivt drag, jeg har festet draget oppå "leppa" foran ,brukte Fjellpulkens fester. Det går fint å legge alt sammen da, draget står litegrann i spenn, men det tror jeg ikke har noe å si.

 

Takk! Fant disse festene på fjellpulken.no og prisen var ikke så galen så bestilte et par. Blir nok litt mer solid innfesting også enn måten jeg har festet på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.