Gå til innhold
  • Bli medlem

Stetind sydpillar solo


eflaaten

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har noen spøsrsmål til de som har klatret sydpillaren på Stetind. Hvor klatrbare, velsikrede og faste er de siste 6- taulengdene?

 

Har inntrykk av at fjellet er meget klatrbart, fast og velsikret. Tenker å soloere den med tau, for å vurdere frisolo dagen etter, og i såfall legge igjen utstyr til retur på toppen. Men hvis det er løst, begrodd eller vannsig er det utelukket. Er det noen slike partier?

 

Tenker å dra i september, tror dere det er en tanke sent på året værmessig?

 

Takker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har noen spøsrsmål til de som har klatret sydpillaren på Stetind. Hvor klatrbare, velsikrede og faste er de siste 6- taulengdene?

 

Har inntrykk av at fjellet er meget klatrbart, fast og velsikret. Tenker å soloere den med tau, for å vurdere frisolo dagen etter, og i såfall legge igjen utstyr til retur på toppen. Men hvis det er løst, begrodd eller vannsig er det utelukket. Er det noen slike partier?

 

Tenker å dra i september, tror dere det er en tanke sent på året værmessig?

 

Takker

Frisolo??...Du milde Moses...Har du ikke mamma? Ta deg no heller en Solobrus. Det er tross alt mye tryggere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok tvilsomt at det blir frisolo, det finner jeg ut etter tausolo. Ruten må være fast og ren, og føles godt innforbi mine grenser så jeg vet det går så lenge jeg holder hendene "på rattet", slik jeg klarer å holde meg trygt i høyre fil på veien ;) Info om de siste taulengdene mottas med stor takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.