Gå til innhold
  • Bli medlem

Jule/nyttår-salg


admonish

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har funnet et telt jeg har hatt lyst på lenge med 25% rabatt.

 

Burde jeg bare slå til eller pleier det være enda bedre tilbud i jule/nyttår salg?

Mener da på et generelt basis.

 

Har ikke selv et så godt inntrykk av hvor mye telt o.l blir satt ned i salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer også veldig ann på merke. XXL har vel ikke hatt høstens 25% salg enda og den pleier vel komme litt før julehandelen setter i gang. Ellers er det nesten alltid gode priser i januar, men noe mer enn 25% på telt er ikke så vanlig. Men førpris kan ofte variere med ganske mye, så om det er f.eks et helsport telt og 25% av veiledende pris er det ikke spesielt billig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@tronn: genialt tips med prisjakt.no! Tenkte jeg ikke på.

 

@Oddbjørn: det er snakk om et Helsport telt ja. Om man sammenligner med pris på helsport.no tilsvarer rabatten 33%.

Det er kanskje så bra man kan forvente.

 

Har liksom aldri bitt meg merke i at det pleier å være så enorme rabatter på telt.

 

Takker for alle innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.