Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Drybag


frodeky

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har behov for en del nye vantette pakkposar og i den samanheng så lurte eg på om noken her inne hadde erfaring med Exped sine Drybags? Ser at dei er svært rimlege på oslosportslager.no, posane må til mitt bruk vere så tette at eg kan bruke dei til henting og oppbevaring av vaten!!

Posane ser slik ut:

http://www.oslosportslager.no/product/2741/8325/419993/Exped_Fold_Drybag_M_vanntett_pose.html

Nokon som har erfaringar / formeiningar / anbefallingar ang Exped sine drybags?

Eller skal eg rett å slett gå for Sea to Summit igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
De er på ingen måte så tette at du kan hente vann i de, jeg har prøvd...

Knut

Takk for svaret, då er det altså ikkje produktet for meg!

Då blir det å handle Sea to Summit posar, nok ein gang!

Dei er eg vertfall trygge på at er 100% tette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Akkurat når det gjelder ting jeg skal spise eller drikke av synes jeg det er greit å ha ting som er til akkurat det formålet. Og en pakkpose har men jo gjerne med seg fordi man har ett eller annet som ikke skal bli vått oppi. Å da ta det ut, for så å fylle vann i den samme posen, synes i alle fall jeg blir litt bakvendt, og kanskje ikke så veldig reint. Men det er sånn jeg tenker, andre kan synes det er helt bak mål. Heldigvis bor vi i et relativt fritt land. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg aldri har følt et stort behov for å ha med meg mer vann enn det er plass til i de to drikkeflaskene jeg har med, men om du vil ha mer vann er vel den dusjposen til SeaToSummit et idé? Den vil jo til og med ha en ekstra funksjon om sommeren :D Har alle planer om å skaffe meg en sånn til noen lengre turer i Femundsmarka til sommeren. Sånn i tilfelle vannene ikke helt holder badetemperatur...

De selger den dusjen på sportsnett også.

H.

Og om noen lurer på hvorfor jeg har med to drikkeflasker er det rett og slett for å hjelpe på med tørkingen av våte fjellstøvler. Koker opp vann og kjører en varm flaske i hver støvel! Sikkert ikke helt 100% anbefalt av støvelprodusenten, men det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.