Gå til innhold
  • Bli medlem

Nettbutikk i Sverige


Øystein_S

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk!

Adnatur leverer ikke til Norge da. Denne forklaringen står på nettsidene deres:

Vi kan i undantagsfall leverera till adresser utanför Sverige, men endast inom EU. Vi tar ut en extra avgift som motsvarar vår ökade fraktkostnad. Att vi endast levererar inom EU, innebär att vi INTE levererar till Norge, pga höga tullbehandlingsavgifter och krångliga regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Støver

Du kan jo også prøve http://www.friluft.se/index.php?osCsid=b9224ed5a0b5e8c69c8f4caa7ecf1627 Jeg har i alle fall sjekket priser der, og det virker som de har bra utvalg. Jeg har ikke funnet info som sier at de ikke sender til Norge, men jeg har ikke sjekket med dem direkte heller.

Jeg tenker på å kjøpe et komplett Jetboil sett med kaffetrakter, og holder for stekepanne. Det koster 1259 svenske kroner som tilsvarer 1061 norske kroner med dagens kurs. Det settet har jeg sett i norske nettbutikker til 1739 kroner, og da skal de ha ekstra for en gassboks også. Den var innkludert fra friluft.se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.