Dag G - Evje Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Sitter med ein haug av gamle bilder etter mine avdøde foreldre. Mange frå fjellturer, men lite skrevet. Er det noen som kjenner igjen denne varden ?? Truleg dagstur frå hytte eller lignende på Vestlandet. Pen i tøyet var man ihvertfall på den tiden. Ikkje noe goreplast da nei. Siter
Julius Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Herlig bilde, men den varden så litt skummel ut. Siter
Dag G - Evje Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 En gammel tråd dette men varden på bildet minnet mistenkelig på varden på Jon Tvedt videoen, men tatt fra motsatt side. Noen vestlendinger her som vet navnet på fjellet / varden som dukker opp etter 1 min og 9 sekunder Linken er fra et innlegg av 500fjell. http://uk.youtube.com/watch?v=HNB6jQaGlFE Siter
500fjell Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Dag, jeg tror det er Gullfjellet Jon Tvedt løper til. Siter
Dag G - Evje Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Toppen på Gullfjell tror jeg ikke det er basert på bildet fra nettet nedunder. Gullfjellet har 140 store varder på rekke opp til toppen men det ser ut som på bildene på linken nedunder at de har en mer rund fasong og er ikke så høye. Takk likevel 500fjell. http://www.fotturer.com/hordaland/bergen/gullfjellstoppen.aspx Siter
johnpd Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 såvidt jeg husker er toppvarden annerledes enn de andre vardene... men har ikke sett videoen og ikke vært oppe på et par år... Siter
mørkredd Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Gullfjellstoppen (987 moh) er det ikke. Heller ikke Gullfjellet (914 moh). Søre Gullfjellstoppen (962 moh) KAN det være, det var iallefall rett nedenfor den at Tvedt omkom. Hadde faktisk tenkt meg en tur opp der i morgen dersom været ikke blir for ille. Men jeg synes varden ser veldig puslete ut. Tror ikke den står på noen av toppene på Gullfjellet, til det er det for værhardt der oppe. Mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.