Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære fjellfolk!

Jeg er klar over at dette er et utslitt tema, men jeg velger å starte en ny tråd likevel. Neste sommer skal jeg på 1 måneds padletur i Nordvestterritoriet i Canada. Det er en organisert tur ettersom jeg ikke helt tør å legge ut på noe slikt alene (det har dessverre ikke lykkes å få med kompiser). I anledningen ønsker jeg å ta med et bruktbart kamera. Fra før har jeg endel års erfaring med DSLR, men solgte det fordi det ble for mye å drasse på, og jeg brukte det ikke nok. Til NWT ønsker jeg meg et lett, muligens kompakt kamera, som tåler en støyt og som gir gode bilder i både makro og vidvinkel. Det er kanskje litt mye å be om i et og samme fastobjektivskamera, men kanskje det er noen her inne som har noen tips?

Annonse
Skrevet

OM SYSTEM Tough TG-7 går for å være det beste vanntette kameraet for tiden. Utvalget øker hvis vanntetthet ikke er et tema, men det bør det kanskje være på padletur?

Skrevet

Du sier at du ikke ønsker et systemkamera men Olympus em5mk2 tar ikke stor plass da og det blir langt bedre bilder enn kompakt. Finnes sikkert pent brukt til ok pris. Kitlinsen til denne er også værtett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.