+tshansen Posted February 21 Posted February 21 Litt harry musikk i denne promo filmen, men meget interessant konsept. Jeg har selv øksen fra samme selskap (sliter med å få tak i foldesagen som jeg også har lyst på) Dette er kanskje første gang jeg ser en alt i ett panne som dette innen for rimelighetens grenser når det kommer til vekt og pakkstørrelse 2.8 kilo er nok ikke for lightweight pakkerne, men for jeg som skamløst kan kjøre bilen helt fram til stedet jeg skal campe, fyre i bål og lage litt ekstra knask til middag ser dette ut som en veldig god løsning. https://agawagear.com/products/carbontrail12-adventure-cook-set Quote
+Gabs88 Posted February 21 Posted February 21 (edited) Ja hva skal man si, steaming funksjonen hvor man legger stekepannen inne i Woken virker jo veldig intressant men utenom det er jeg litt skeptisk. Selv har jeg et par panner + stekepanne som jeg har med og jeg tenker nesten at det er mer versatilt. Denne blir vel mest for de som tar seg bryet med å lage et stort bål, og gjerne grupper med 4+ personer? Edited February 21 by Gabs88 Quote
Recommended Posts