Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takk for en ny (gammel) turrapport. En stund siden du har lagt ut slike historier - håper du fortsatt kommer deg på tur.

Jeg har sansen for turhistoriene dine. Selv om jeg ikke fisker, virker det som om du likevel treffer en nerve hos meg i at jeg kan kjenne meg selv igjen i naturopplevelsen din i det du skriver. Takk.

Skrevet
ost skrev (På 11.9.2025 den 10.18):

Takk for en ny (gammel) turrapport. En stund siden du har lagt ut slike historier - håper du fortsatt kommer deg på tur.

Jeg har sansen for turhistoriene dine. Selv om jeg ikke fisker, virker det som om du likevel treffer en nerve hos meg i at jeg kan kjenne meg selv igjen i naturopplevelsen din i det du skriver. Takk.

Tusen takk for det.

Etter jeg ble pappa, spesielt etter vi fikk nummer to, så har det blitt vanskelig å finne tid og motivasjon til turblogging.

Har vært på en del turer, spesielt i Lesjafjell, Dovre-Sunndal-Reinheimen nasjonalpark. Nå som motivasjonen er tilbake håper jeg å få skreve ned noen ord om de å.  

Hadde en uke i Sunndalsfjella helt alene i slutten av august, den jobbes med nå. 

Vet ikke helt ka godt jeg håper skal komme ut av turblogging fremover, men det er veldig kjekt å få skrive litt igjen. Sitter med noen drømmer som jeg håper kan bli realisert etter hvert💪

Håper du fortsetter å følge med:)

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.