EdgewaterSir Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Hei sann Jeg skal ha med meg mine to på 8 og 10 år på tur i juli, og planlegger tre netter ute. Jeg gikk selv fra Finse til Mogen i fjor, og kidsa har veldig lyst til å oppleve Hardangervidda. Jeg har to alternativer som jeg ser for meg. Nr 1: Kjøre til Halne fjellstugu og bevege oss sørover mot Skapsjøen, eller Nr 2: Parkere på Skinnarbu, båten til Mogen, og så gå vestover i Kvennavassdraget. Håper å fiske litt, men målet er at det skal være en lavterskel introduksjonstur med korte dagsetapper og mye tid i og rundt leir Noen som er kjent begge steder og kan komme med anbefalinger? Evt et helt annet sted på vidda? Siter
Lompa Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Evt kjøre inn til Stegaros og gå opp til Reksjå/Vikbekkfjell. Fine fjell med mulighet for fisk og uten mye folk. Siter
+Gabs88 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Lang video fra norges fremste ørret-ekspert hvor han, i sammen med Skitt Fiske går i gjennom Hardangervidda. Kanskje grei inspirasjon. Selv hadde jeg vurdert båten på Halnefjorden, da kommer man seg langt inn med en gang, så kan du gå oppover til Skaupsjøen. Båten går fra og med 4. Juli. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.