Gå til innhold
  • Bli medlem

Topptur Gråhø (2014 moh) den 31. Mars 2007


askogvoll

Anbefalte innlegg

Bra holdning askogvoll! Er enig med dine vurderinger, selv om sekken blir litt tung. Men hvis du etter hvert skal kjøpe noe utstyr selv ville jeg vurdert mer sivile utstyrsalternativer, selv om de gjerne ikke er like holdbare.

Dersom gutten jobber i forsvaret og kan bli sendt på skarpe oppdrag så er det ikke så verst smart å bruke samme utstyret sivilt slik han gjør....

Slike gutter det vil gamle Norge ha.. :D:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Bildet er jo tatt Lordalen, men som jeg svarte tidligere til Nils på et innlegg, så beklaget jeg at det hadde blitt noen skriveleifer angående bildetekstinga. Alle kan gjøre feil, og det ble noen feil på bildetekstene :D

Samtidig så er det jo hyggelig at jeg får positivtive tilbakemeldinger på holdninger, men ser selvsagt at det er tilbakemeldinger på det andre området og.

Hadde i det minste en kjempefin tur opp i Reinheimen, som jeg anbefaler mange andre å ta seg tid til også..

Alex :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene var veldig bra!!! Reinheimen er et flott område til alle årstider. Anbefaler deg en tur innover i september- fantastisk flott innover dalen med høstfarger og nysnø på toppene. Hvis du ikke vil bære tungt kan du overnatte i Bergebu, den er sjeldent opptatt den tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.