Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gå til innkjøp av et Trollheimen Classic 3p, for å få inn et tunelltelt igjen i sortimentet, særlig når de nå er nede på 4k på xxl.

Jeg er godt opplest på oppgitte specs, så den saken er grej. Særlig syns jeg gapahukfunksjon, høy gjennomgående takhøyde og at Barents er norsk/trøndersk er gode grunner til at jeg vurderer det.

Men - er det noen som har brukererfaringer de ønsker å dele med meg? 🙂

Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte teltet på XXL og har ingenting negativt og si egentlig. Men jeg bruker det egentlig mest som vintertelt da det er litt tungt å dra med seg for meg og bikkja. Det teltet som selges på XXL har 9mm stenger mens nyere versjoner har 11mm. Jeg har den med 9mm og det har ikke vært krise enda.

Skrevet

Jeg har Trollheimen Basic. Tungt som faen, romslig og solid, god kvalitet, står godt i dårlig vær, og fantastisk kundeservice fra Barents. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.