Jump to content

Dunjakke - tynn men jækla varm

Recommended Posts

Posted

Hei! 

Noen som har tips på dunjakker som er tynne og veldig komprimerbare, og veldig varme?

har prøvd diverse (patagonia down sweater, rab microlight alpine) men er ikke helt fornøyd

er på utkikk etter en jakke som er lett å ha med på jakt og høst som ekstra varmejakke under skalljakke.

Annonse
Posted

Takk for tipset. Har hørt om denne ja! Slal lese meg mer opp på denne. Vet du hvordan størrelsen er? Patagonia er ofte L for meg, mens Rab er XL

Posted
eyatil skrev (9 timer siden):

Takk for tipset. Har hørt om denne ja! Slal lese meg mer opp på denne. Vet du hvordan størrelsen er? Patagonia er ofte L for meg, mens Rab er XL

Dunjakke er ikke på pakklisten nå i ferien, men kan dobbeltsjekke jakka mi når jeg kommer hjem om en drøy uke om nødvendig.

Jeg kjøpte etter MH size guide som jeg opplever stemmer med virkeligheten. Bruker normalt XL i alt og Ghost W er XL. Passformen opplever jeg som normal.

• 4 weeks later...
Posted
Omnilite skrev (På 31.7.2024 den 23.16):

Mountain Hardwear: Ghost Whisperer 2, er ganske lett og har 800fp dun. Om den tikker boksen din for "jækla varm" vet jeg ikke, men du kan sjekke den ut.

Da er den anskaffet og testet på tur. flott lett jakke som er varm! takk for tipset

• Like 2