masjstovel Skrevet 30. juli 2024 Skrevet 30. juli 2024 (endret) Hei, Har sett ut fra satelittbilder at det er en (tilsynelatende) traktorvei som går fra Trondsbu til Sandhaug blant annet. Er denne traktorveien standsmessig nok til at det går an å sykle med en "vanlig" sykkel? Har bare gått der på vinterstid, og da var det lite vei å se i det hele og det store Fra norgeskart.no: Endret 30. juli 2024 av masjstovel Siter
+sneakyowl Skrevet 30. juli 2024 Skrevet 30. juli 2024 Traktorveien ved Sandhaug mener jeg å huske at er temmelig grov (?) Jeg tror ikke jeg ville sykket der uten en godt dempet sykkel. 1 Siter
masjstovel Skrevet 3. august 2024 Forfatter Skrevet 3. august 2024 sneakyowl skrev (På 31.7.2024 den 0.33): Traktorveien ved Sandhaug mener jeg å huske at er temmelig grov (?) Jeg tror ikke jeg ville sykket der uten en godt dempet sykkel. Takk for svar!:) Siter
Lompa Skrevet 4. august 2024 Skrevet 4. august 2024 Du må sjekke om det er tillatt å sykle i denne delen av nasjonalparken. Jeg har en mistanke om at det ikke er det. 1 Siter
Fjellfilmeren Skrevet 13. august 2024 Skrevet 13. august 2024 Det er bare tillatt å sykle på enkelte bestemte sleper. Det er tegnet opp kart over disse. Sykling ellers i nasjonalparken er forbudt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.