Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalning packraft


Anbefalte innlegg

Skal ha meg min første packraft og har egentli kommet frem til enten en VD Femund 270 eller Norsecraft Viking. Noen som har erfaringer med noen av disse, evt. andre anbefalninger? Er 192cm høy og ca. 90kg. Raften skal brukes til fiske i stille skogs/fjellvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I praksis vil de være bortmot identiske. de veier det samme og er omtrent like store. Begge to er packrafter som jeg ville ha vurdert til en langtur, men som kan være litt slitsomme å ta med seg over lange avstander.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xxl har en egen versjon vd som de ofte selger til halv pris. Lengde på 270 bør være ok for lang mann. Er den mindre kan du ende opp med bøyde knær. Men dette bør man teste på forhånd om mulig.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.