+Gabs88 Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Finnes det ekstra varme skisko som passer til feks isfiske i fjellet?
+ketilring Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Lundhags Guide Expedition kanskje? Har ingen erfaring med den selv, men ser bra ut pĂ„ papiret. Den har 5mm innerstĂžvel i ullfilt og finnes bĂ„de i BC og 75-variant.Â
Ole Kristian Krane Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Mine fjellskisko blir gode og varme nĂ„r jeg drar alfa sin fotposer over đ€© 1
foroll Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Er pÄ fjerde vinteren ned Lundhags Guide Expedition. Varmeste skiskoene jeg har hatt (ogsÄ hatt Alfa Skarvet og Alpina Alaska). Lette Ä tÞrke pÄ tur da innerskoen i ull kan tas ut. YtterstÞvelen suger lite fukt, ihvertfall hvis den er godt smurt. Romslig tÄboks. Men ingenting er i nÊrheten av sÄ varmt som Ä ha med tÞrre leirsko. Ullabber (jeg har RÞroslabben) er lette og supervarme. Er det fuktig eller mye lÞssnÞ er Millet fotposer topp Ä ha utenpÄ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ