GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Herlig, og skarpt Ă„ fortsette uansett😁 Det med "vanntette" glidelĂ„ser pĂ„ skalljakker er et veldig svakt punkt, og jeg angrer egentlig litt selv pĂ„ at jeg ikke gikk for en skalljakke for vintertstid som har grov glidelĂ„s (typ. som pĂ„ NorrĂžna Arktis og Haglöfs IC3), og ikke disse seige fisleglidelĂ„sene som er dĂžmt til Ă„ feile pĂ„ et tidspunkt.

Og jeg mĂ„ bare: To pulker for Ă©n overnatting! Den pakklisten vil jeg se 😁

Skrevet
sneakyowl skrev (1 time siden):

Herlig, og skarpt Ă„ fortsette uansett😁 Det med "vanntette" glidelĂ„ser pĂ„ skalljakker er et veldig svakt punkt, og jeg angrer egentlig litt selv pĂ„ at jeg ikke gikk for en skalljakke for vintertstid som har grov glidelĂ„s (typ. som pĂ„ NorrĂžna Arktis og Haglöfs IC3), og ikke disse seige fisleglidelĂ„sene som er dĂžmt til Ă„ feile pĂ„ et tidspunkt.

Takk for tips om jakker. Vurderer sterkt anorakk jeg nÄ. StÄr litt mellom RavnÞ sin anorakk i Ventile eller PEAK PERFORMANCE Vertical GORE-TEX 3L Anorak. 

sneakyowl skrev (1 time siden):

Og jeg mĂ„ bare: To pulker for Ă©n overnatting! Den pakklisten vil jeg se 😁

Hehe, helt klart overkill, men pakket egentlig likt som jeg har tenkt pÄ i forhold til en ukestur, bortsett fra mengde mat. Var fÞrste gang jeg gikk med to pulker og jeg syntes det fungerte fint. Kjekt Ä finne ut hvordan ting fungerer fÞr man drar pÄ "lengre" turer. Spesielt oppsettet jeg brukte pÄ sÞndagen, da det ble lavt tyngdepunkt pÄ begge pulkene og lite pulkvelt var jeg fornÞyd med. I den gamle fremste pulken har jeg brenner, fjellduk, bag med klÊr, utstyr, etc., og brensel. I Paris pulken hadde jeg isfiskeutstyr, isbor, og mat og utstyr til hund. 

• Liker 3
  • 1 mĂ„ned senere...
Skrevet
Chirsbom skrev (2 timer siden):

@Peacemaker ble det RavnÞ anorakk pÄ deg? Er lei skall pÄ vinter, jeg blir svett av Ä gÄ fremover, sÄ vurderer ventril materialet. 

Nei, har ikke blitt det. NÄ vurderer jeg ogsÄ "The Last" jakken fra Northern Playground, men skulle aller helst hatt den med noen modifikasjoner, f.eks. stormklaff forran pÄ glidelÄsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.