Gå til innhold
  • Bli medlem

Slalomski på topptur?


Anbefalte innlegg

Hei, eg har slalomsko, bindinger og all mountain ski som skal egne seg godt til randonee. Eg har helst ikkje lyst å kjøpe både sko og bindinger for å gå på topptur så finst det bindinger eg kan skjøpe som eg kan bruke slalomsko i og ha løs hel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jonas 06 skrev (16 timer siden):

Hei, eg har slalomsko

Vanlige slalomsko er ikke det beste å gå topptur med. Det går, men du har lite gåutslag.

Mulig det er ett bedre alternativ å kjøpe noen brukte støvler som passer tech bindinger, og finne noen greie tech bindinger.

Endret av Marius Engelsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutes ago, Marius Engelsen said:

Vanlige slalomsko er ikke det beste å gå topptur med. Det går, men du har lite gåutslag.

Mulig det er ett bedre alternativ å kjøpe noen brukte støvler som passer tech bindinger, og finne noen greie tech bindinger.

Eg har dalbello moro rampage flex 90 sko som eg personli føler at eg har et ganske greit gåutslag i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett masse på rammebindinger og fant noen marker baron bindinger til 600kr på finn.no. Eg kjem ikkje til å gå masse på fjellet, er berre for å ha muligheten til å gå nåken få ganger i året. Vil disse passe fint til dette bruket?

Sko: dalbello il moro rampage (90 flex) str 275

Ski: saz slap 92 ski

bindingene: IMG_6708.thumb.png.b2fa80a720360d2046d81065271423bb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.