Gå til innhold
  • Bli medlem

Sydvang skaring 4 season telt


Kirkfjell123

Anbefalte innlegg

Annonse

Ikke den modellen spesifikt, men har vært på tur flere ganger med noen som har et Sydvang Skaring (UL-utgave, også tunneltelt). Det er veldig mye telt for pengene, og jeg hadde ikke hatt noe problem med å anbefale det til andre.

En ting jeg kan se for meg kan være et problem på 4 season utgaven er at ytterduken er i polyester, og det betyr at stoffet ikke kan strekkes i noen særlig grad. Det igjen kan fort bety blafring ved litt vind om pitchen ikke er heeeelt perfekt. Ville nok prøvd det/sett det i action før jeg ville sagt om det er verdt pengene vs et dyrere merke.

Fjellsport viser ingen tegningen over teltet, så det er vanskelig å si - Men har det skrånende fotende? Teltet ser veldig langt ut med sine 4 stenger, men har ikke inngang i "bakenden". Eller?

Endret av sneakyowl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, teltet har to innganger. Yttertelt er laget i nylon og innertelt i polyester. Takk for svar. Teltet  er laget av samme materiale som de fleste andre 4 sesong telt.  https://www.outnorth.no/sydvang/skaring-4-season-tent?gad_source=1&gbraid=0AAAAADnlm9KmfzAHzjP7dABvFvph95mVO&gclid=EAIaIQobChMIsv7ykpTBggMVIQuiAx19hwYHEAQYASABEgITF_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dør på hver langside. Den ene inngangen ( hovedinngangen) er større en den andre. Teltet leveres med dac stenger og virker veldig slitesterkt.
Jeg bruker mest Spitsbergen ekstrem teltet fra helsport. Det har vært med meg på mange turer og har tålt mye juling. Det blir derfor spennende å prøve noe nytt! Jeg leste flere gode tilbakemeldinger på teltet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.