Gå til innhold
  • Bli medlem

Lundhags støvler i fysisk butikk


Mosjonistpappa

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig på Lundhags-støvler. Pga kresne føtter er jeg veldig glad i å kunne prøve forskjellige sko i butikk fremfor å legge ut godt over ti tusenlapper eller pushe kreditten til Klarna i diverse nettbutikker for å ha et greit utvalg å prøve hjemme for så å returnere alle utenom det ene heldige paret. 

Så til spørsmålet: finnes det noen fysiske butikker i Oslo eller omegn som fører et ok utvalg av Lundhags? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. 

Jeg veit ikke om det hjelper deg, men Friluftskompaniet på Kongsberg hadde inn et greit utvalg av Vandra og Forest i fjor vinter. Så mulig at de tar de inn igjen i vinter igjen. De har sikkert noe butikker i Oslo og omegn også så kanskje dem tar de inn.

Dog, da jeg skulle kjøpe sko i vår så hadde dem sendt tilbake alt dem hadde så jeg var nødt til å kjøpe på internett. Frakt og tilbakesending var problemfritt, men det er jo det at man må legge ut da. Og skal man bestille 3-4 par for prøving så blir det fort summer. 
Jeg var litt heldig siden jeg hadde prøvd noen par i butikken da dem hadde dem inn så jeg visste omtrent hva jeg skulle ha. 

Når du eventuelt finner deg et par så anbefaler jeg at du tar ut sålen og sjekker under for i det ene paret jeg fikk så sto det opp stifter av sålen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til flaggskipsbutikken ved SNØ i håp om at de hadde et greit utvalg fysisk i fjor. Nope.

Men de kunne bestille inn...

Hva jeg gjorde. Bestilte Professional i 43 i begge lester og returnerte den ene.

Selve størrelsen/ lengden var perfekt etter å ha brukt deres strørrelsestabell og måling av egne føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mine lundhags vandra mid i posten i går. Bestilte 45 som jeg tror skal passe godt. Men å få disse på foten var noe annet enn mine alfa sko som passer rett ut av eska. Har alltid hatt lyst til å teste lundhags og nå med 40 prosent hos fjellsport tok jeg sjansen. En stiv og kraftig sko som nok krever inngåing. Alfa er som komfortable tøfler. Hva lundhags blir gjenstår å se. Fikk flashbak til gamle tider hvor det kostet blod og svette å gå inn sko. 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@toresejeg har harr Alfa Walk Qeen før  og kjøpte samme sko som deg på starten av sommeren. Jeg fryktet samme som deg, men for meg har det gått over all forventning. Ingen gnagsår, og fantastisk å ha så god plass i tåboksen til tærne. Jeg var redd de skulle bli "for romlige" og risikere at de ble ubehagelige når jeg gikk nedover, men dette har ikke skjedd foreløpig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.