Jump to content

Jaktradio : Hunter F5 155/140

Recommended Posts

Posted

Hei! 

Jeg er en aktiv fugljeger, og det hadde vært praktisk med en radio for kommunikasjon med jaktkompanjongen. Vi jakter ofte i områder uten mobildekning.
Er det noen som har erfaring med F5? Og spesielt mtp batteritid på 1700mah? Holder det for et par dager i terrenget? Jeg har ingen erfaring med jaktradio…. 

Link til aktuell radio: https://www.xxl.no/hunter-hunter-f5-155-140-hunting-radio-sv-no-rod/p/1163884_1_style?gclid=EAIaIQobChMIpY7_7qjg-QIVBdiyCh1NnQN9EAQYASABEgL9ufD_BwE&gclsrc=aw.ds

Annonse
Posted

Hei! 
Jeg gikk for Hunter F5 for noen år siden, og kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd. Den gjør det den skal, i tillegg til å være relativt liten, lett og billig. Batteriet holder overraskende lenge - men det kommer nok an på hvor mye snakk det er på kanalen. 
lykke til med kjøp og skit jakt!

Posted

Har hunter f1 og den har fungert utmerket. xxl selger og det hender de har gode kampanjer. tror jeg kjøpte min for 999 eller noe sånt. Har fungert godt uten lang antenne. Har også brukt jaktradio på rypejakt. Det er uvant men om man bruker hodet kan man få en ganske effektiv jakt. 

Tore