Gå til innhold
  • Bli medlem

Jaktradio : Hunter F5 155/140


erles

Anbefalte innlegg

Hei! 
 

Jeg er en aktiv fugljeger, og det hadde vært praktisk med en radio for kommunikasjon med jaktkompanjongen. Vi jakter ofte i områder uten mobildekning.
Er det noen som har erfaring med F5? Og spesielt mtp batteritid på 1700mah? Holder det for et par dager i terrenget? Jeg har ingen erfaring med jaktradio…. 

Link til aktuell radio: https://www.xxl.no/hunter-hunter-f5-155-140-hunting-radio-sv-no-rod/p/1163884_1_style?gclid=EAIaIQobChMIpY7_7qjg-QIVBdiyCh1NnQN9EAQYASABEgL9ufD_BwE&gclsrc=aw.ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 
Jeg gikk for Hunter F5 for noen år siden, og kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd. Den gjør det den skal, i tillegg til å være relativt liten, lett og billig. Batteriet holder overraskende lenge - men det kommer nok an på hvor mye snakk det er på kanalen. 
lykke til med kjøp og skit jakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hunter f1 og den har fungert utmerket. xxl selger og det hender de har gode kampanjer. tror jeg kjøpte min for 999 eller noe sånt. Har fungert godt uten lang antenne. Har også brukt jaktradio på rypejakt. Det er uvant men om man bruker hodet kan man få en ganske effektiv jakt. 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.