GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola muchachos!

KjÞpte meg 360-kamera og stÞdig hands free mount og filmet litt nÄr jeg var ute med Gammene i lÞrdags.

Glemte Ä rengjÞre linsene, og kameraet rÞrer pÄ seg litt mye nÄr jeg gÄr klassisk men dette var fÞrste gang jeg brukte alt. Mye Ä sette seg inn i. Nedover Wyller funket det sykt bra!

• Liker 2
  • Forvirret 1
Annonse
Skrevet

Det ligger ett hakk eller 10 over mine fjellskiferdigheter 🖖

Enten har du pÄ deg en hudfarget genser eller sÄ vaser du ute i bar overkropp..  What's that about ?

Skrevet

Wim Hof-inspirert kuldeterapi.

Jeg bader i fjorden og, men det er noe spesielt med Ä gÄ pÄ ski i Baywatch Mode. Den gofÞlelsen man har nÄr man kommer hjem etter en skitur kan man ta ganger 3, minst, nÄr man har vÊrt ute med minimalt med klÊr. Masse endorfiner, men ogsÄ dypere ting. Det er mye Ä lÊre av kulda.

Er sÄ vant nÄ sÄ det fÞles naturlig og jeg er som regel ikke kald i det hele tatt. Hvis det er ordentlig kaldt eller jeg skal pÄ langtur sÄ velger jeg Ä ta pÄ meg klÊr men ellers foretrekker jeg fÞlelsen av Ä vÊre i kontakt med elementene.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.