GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Klattermusen Asynja erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er pÄ utkikk etter en vanntett overtrekksbukse som skaÞ brukes bÄde til sykling, fjelltur og hverdags. SÄ Fjellsport hadde tilbud pÄ Klattermusen Asynja nÄ. Er det noen som har noen erfaring med denne, og vil si hva de er fornÞyd/ikke fornÞyd med?

Ønsker ikke en altfor vid modell pga syklingen.

Annonse
Skrevet

Jeg har asynja jakka, samme materiale som buksa.. Den er svÊrt komfortbabel for meg i str Large, jeg er 180cm. Passe vid til Ä fÄ plass til ett ekstra plagg under. Lange armer, og veldig god lang ryggdel. Brukt under hard gÄing, i regnvÊr, med ei god hette. Terningskast 6.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar @Fenrisfrþya😄 Det lover godt! 

Bruker du L til vanlig i fritidsklÊr? Har lest en del opplever Klattermusen som litt smÄ i stÞrrelsen ut i fra tiltenkt bruk, og har delvis samme erfaring selv med Brage jakken.

Skrevet (endret)

jeg opplever buksene(Mithril, Gere, Brede og Brage) til Klattermusen litt store i stÞrrelsen og bruker derfor Medium.

jakkene bruker jeg i Large(asynja,frode,Brede og Brage).

jeg er 180cm hĂžy, tynn og elendig med lange armer.

NorrÞnna bruker jeg Medium bukser og Large jakker, samme med  Bergans.

HÄper dette hjelper deg.

Endret av FenrisfrĂžya
  • Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.