Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til overnatting langs vei fra Trondheim til Sandnessjøen


Bay

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal kjøre fra Værnes ved 20 tiden og skulle gjerne hatt noen tips til flotte teltplasser langs vei på vei oppover mot Sandnessjøen.
Tenker å kjøre i ca. 2 timer før teltet skal opp. 
Har aldri vært i området før så alle gode tips mottas med takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke denne før nå... fant du no fin plass? Litt lenger nordover enn 2 timer, men gamle Steinfjellvegen, dvs over tunnellen er en relativt kort avstikker for å finne seg en teltplass på tur nordover. Ellers så finner man en eller annen teltplass for natten på vegen som går inn langs Nesåa, man tar av på E6 rett etter broen som ligger nordom Harran.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bay skrev (15 timer siden):

Hei,

Jeg skal kjøre fra Værnes ved 20 tiden og skulle gjerne hatt noen tips til flotte teltplasser langs vei på vei oppover mot Sandnessjøen.
Tenker å kjøre i ca. 2 timer før teltet skal opp. 
Har aldri vært i området før så alle gode tips mottas med takk😊

Har du tenkt på rute? E6 eller FV17.. Sikkert mulig å finne Ok teltplass på strekningen Gartland - Høyland om du kjører over der.. men de fleste slike avstikkere er jo ganske befolket nå. Det er mye biler etter veien her oppe nå for tiden, og personlig ville jeg lagt kursen via E-6 til Mosjøen og ut til Sandnessjøen..

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (23 minutter siden):

Sikkert mulig å finne Ok teltplass på strekningen Gartland - Høyland

Det er i hvert fall mulig å kjøre inn grusvegen rett før Høylandet som går sørover og ender ved tjønnene Kularstjønna og Gullringen. Jeg fant et sted å klø opp teltet ved enden av vegen der..

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.