Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei! Jeg ser de store levernadører er utsolgt for limbare fiskestangfester til packraft. Er det noen som har forslag  til hvordan jeg kan feste fiskestang eller lage feste ved hjelp av lim av fester? Det stang feste som selges i carbon er ikke så intresant. Takker for svar og/ eller bilder.

Annonse
Posted

Jeg har falt ned på å droppe stangholder til packraften. Løser det heller på denne måten:

spacer.png

spacer.png

Dette var kanskje ikke hva du lurte på, men andre kan kanskje bruke løsningen. :)

• Like 2
  • 1 month later...
Posted

Jeg pleier bare å stikke stanga ned ved halsen mot brystet på flytevesten, så stanga peker skrått til siden og bakover når jeg padler/dorger. Det fungerer fint og gjør at man raskt får tak i stanga når man kjenner napp 😊

• Like 1
Posted

Skjær ut en J-form i et PVC-rør som du stropper fast over sekken, så kan du låse fast stangen mens du dorger eller under transport. Lager du smale hull i endene som du trer reima gjennom sitter det godt uten sekk også. Med teleskopstang kan du kjapt slå den sammen når du kommer til smalere partier i elver og lignende og slå ut igjen når du skal fiske. Veier fint lite. Fikk dette tipset av en kar på instagram, og det er også hans bilde.

IMG_20190710_193949_068.jpg

• Like 2