Gå til innhold
  • Bli medlem

Bindinger - billige.


turid

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å sette et par ski på toppen av fjellet, til bruk når man har gått opp og kanskje kunne tenke seg å gå litt lenger enn planlagt, men ikke så langt at utstyret må være bra. Tenkte på bindinger som passer vanlige sko, og gjerne slike som flere kan bruke om de går forbi. Billige, i tilfelle noen stjeler de med seg.

Finnes det sånt, og hvilket merke? Butikken vil alltid selge meg noe dyrt, og da er det greit å vite hva man skal spørre etter. Antar jeg kan klare å montere de selv på et par gamle fjellski? Har søkt på nettet, men vet ikke hvordan bindinger til vanlige sko ser ut og hva de heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha? Jeg vet ikke helt hva det er, men antar det må være gamle ski som forsvaret ikke bruker mer? Jeg får sjekke litt i nærområdet og se om det finnes noe sånt her.

Takk for tipset, det var ikke så dumt! Vel og merke dersom det er det jeg tror det er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.