Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

SPOT - endre abonnement?

Anbefalte innlegg

Prøver å navigere meg inne på SPOT sine sider for å finne ut om jeg kan sette abonnementet mitt på pause, men er jo helt umulig å finne ut NOE SOM HELST. For ei møkkaside, kjenner jeg er skitlei av hel SPOT-greine og hvor dårlig dette er, og spesielt i forhold til pris. Nå skulle det bli enda dyrere så jeg....

Men tilbake til spørsmålet. Noen som vet hvor jeg kan endre på abonnementet mitt inne på findmespot.com? Finner ut hvordan jeg kan si opp abonnementet, men finner ingen oversikt over andre muligheter. Om jeg sette det på pause eller om det finnes et abonnement som passer bedre til mitt bruk?

PS, noen som vil kjøpe en spot gen3?:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er håpløst. Forretningsstrategien deres er visst at kunder ikke skal finne ut hvordan de skal si opp abonnementet. Jeg fant ikke engang ut hvordan jeg skulle slette mine registrerte kredittkortopplysninger, slik at jeg kunne hindre dem fra å belaste meg for et nytt år. 

Du får sende en mail til [email protected] eller direkte til [email protected] og si at du vil stoppe abonnementet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle på tur og fant ikke min SPOT. Etter å ha tenkt både vel og lenge kom jeg til at den nok var i Spania.  Og siden jeg ikke går et skritt uten SPOT, kjøpte jeg en ny.  Men så var det dette med abonnement.  Ikke enkelt for å si det mildt.  Så det endte med at jeg fikk hjelp av en dataekspert, og han trengte ikke mer enn et par timer på å opprette et nytt abonnement.  Altfor komplisert.

Og da stod jeg med to abonnement.  Derfor sendte jeg en henvendelse til dem på FindmeSpot og så fikk jeg faktisk svar at de hadde registrert to ab og når det første nådde sin ende skulle de slette.  

Jeg har i årenes løp hatt endel korrespondanse med dem på e post til Custom "ett eller annet" og bestandig fått svar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.