Gå til innhold
  • Bli medlem

Ulltrøye med tommelhull e.l.


morten

Anbefalte innlegg

Var på tur i går og så slo det meg at ulltrøya stadig gled litt oppover armen og gjorde håndleddet litt ekstra utsatt når votten stadig skled litt ned.

Lurer derfor på om noen vet om det finnes ulltrøye med en eller annen festanordning rundt f.eks. tommelroten slik at den holder seg litt lettere nede og ikke sklir opp?

Vet at enkelte skalljakker har noe slikt, men jar har ingen slik skalljakke og tenkte at om det finnes trøyer (som jeg likevel er på kjøpern etter) som har noe slikt, så måtte det vært mitt i blinken for meg.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter i skrivende stund med en Janus Pro ull jakke som har en festeanordning rundt tommelen. Får denne via jobben og det er vel den jakken jeg bruker aller mest.

Før kunne Janus skaffes via Sparkjøp til en OK pris, men nå hørte jeg at de skal slutte med Janus. Det var vel kanskje for god kvalitet til deres lavpris profil? Uansett - Janus er bra greier. Ser denne har 51% ull og 49% polypropylene

870.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

Har også noen gamle og utgåtte modeller av thermo undertøy fra Snickers. På disse har jeg hull for tommel.

Ser det er kommet nye og (sikkert) bedre utgaver av disse.

Snickers hjemmesider:

Har litt trua på denne.

http://www.snickers.no/Snickers/market/products/productDetails.aspx?src=pDet&initFold1=12_

Har selv Snickers klær som er hardt og mye brukt. Er ufattelig slitesterke.

Bl. annet regnklærne (med tommestokklomme :) ) er bedre enn alt jeg har prøvd kjøpt i sportsbutikker. Disse er veldig elastiske, og er beregnet for arbeid.

http://www.snickers.no/Snickers/market/products/productDetails.aspx?src=pDet&initFold1=4_

http://www.snickers.no/Snickers/market/products/productDetails.aspx?src=pDet&initFold1=4_

De er faktisk lik de jeg har, og min dress er sikkert 7-8 år gammel.

Spørs om byggevarebutikkene har alt dette på lager. Noe er sikkert bestillingsvare.

Snickers er og relativt dyrt i forhold til andre arbeidsklær. Men undertøyet, flisgenserne og regnklærne kan jeg anbefale på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brynje arctic med slikt genialt tommelfeste som du snakker om. Den genseren er jævlig varm da, men kan jo være at de har diverse modeller for forskjellig klima. Uansett er det noe jeg alltid har med meg på tur og den kan anbefales på det varmeste :)

Sjekk ut www.brynje.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.