Brennern Posted September 9, 2020 Share Posted September 9, 2020 Trenger litt synsing her! Brukte et eldre 2-3 pers Helsport Hardangervidda telt i på ukes vintertur, ca 3kg. Synes det ble litt trangt selv for kun meg skrånede sidevegger og fort gjort å dra posen og annet i en fuktig duk. Ser litt på Helsport Spitsbergen 3, fordel med like lange stenger så man beholder hele takhøyden. Skal fraktes på pulk. Hva tenker dere, blir det i overkant mye telt for kun en person? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KS10 Posted September 9, 2020 Share Posted September 9, 2020 53 minutes ago, Brennern said: Trenger litt synsing her! Brukte et eldre 2-3 pers Helsport Hardangervidda telt i på ukes vintertur, ca 3kg. Synes det ble litt trangt selv for kun meg skrånede sidevegger og fort gjort å dra posen og annet i en fuktig duk. Ser litt på Helsport Spitsbergen 3, fordel med like lange stenger så man beholder hele takhøyden. Skal fraktes på pulk. Hva tenker dere, blir det i overkant mye telt for kun en person? Har selv brukt hilleberg keron 3gt og fjellheimen xtrem 3 på aleneturer med pulk på vinteren. Bare deilig luksus med så stor plass. Så lenge du har pulk har det ingenting å si at det er litt mer vekt. Vandreturer alene på sommeren derimot.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navigatøren Posted September 10, 2020 Share Posted September 10, 2020 Har selv Keron 3GT og Soulo, men på vinter så blir det alltid Keron selv om jeg er alene. Deilig med den ekstra plassen. I tillegg hvis du finner på å ta med deg en ekstra person så er det fortsatt god plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts