Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Beste stillebrenner på bensin for turer (ikke ekspedisjoner)

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når man skal fyre en brenner i fortelt eller innertelt så pleier jeg alltid og ha en stekepanne eller kjele tilgjengelig for å kunne holde over brenneren hvis det blir høyere flammer en tiltenkt. Det fungerer veldig greit og enkelt

Jeg har Omnilite Ti med BernieDawg-silenseren og har ikke hatt noen problemer med oppsettet. Meget fornøyd med simring/lav-varme og dermed "gourmetturkokking" med denne. Jeg har 2 stykker faktisk. Både av sikkerhetsgrunner og fordi det gjerne kokkes med mer enn 1 kjele når vi er på "kosetur". Ved alle fyring i telt er vi uansett nøye med sikkerhet og utlufting... Har foreløpig ikke hatt noen merkbar deformering.  Har gjort flere tester der det er kokt 1000g vann med lik starttemp med

Jeg har ikke peiling på hvor mye oppsettet du har veier, men jeg gjetter på at det ikke er stort å spare på min favoritt. "Coleman Apex" den får du bare tak i brukt, men maken til slangebrenner som kan dempes uten fare for at den slukner har jeg aldri sett, ganske vid brenner har den også. Den er laget for bensin, det finnes parafin tilsats, men det er verdiløst. Den går greit på gass, med hjemmelaget adapter, også med boksen opp ned etter at den har blitt varm. Driftsikker, ja jeg har ikke hatt

Posted Images

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.