morten Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Denne helga var for første gang siden fjellforum ble opptrettet i 2003 en del av de som er med å drive forumet samlet til sosialt og "faglig" treff. Beitostølen ble arena for treffet og vi var til og med svært heldige med turværet slik at vi fikk oss en herlig tur over Bitihorn på lørdagen. Vi parkerte en bil nede ved "sameleiren" først og startet så opp fra Båtskaret, gikk over toppen og ned normalveien på "baksida". Det ble en flott og rolig tur med mye bilder, mye prat og mye grom snøvassing Siter
Kjell Iver Skrevet 29. oktober 2006 Pålogget Skrevet 29. oktober 2006 Ja, jeg må bare føye meg inn i rekken og si det var flotte bilder! Og for et utrolig fint vær det ble - tatt i betraktning meldingene for resten av landet. Neste gang blir jeg også med! Siter
ods Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Nydelige bilder, Morten. Men så spørsmålet om hvem som holder kameraet: Han til høyre. Siter
morten Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Ods: Ja du har nok så rett så rett Prøvde å unngå den typiske "jeg tar bilde nå skyggen", men er nok avslørt av arma likevel, eller var det noe annet du så det på? Siter
Svein Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ods: Ja du har nok så rett så rett Prøvde å unngå den typiske "jeg tar bilde nå skyggen", men er nok avslørt av arma likevel, eller var det noe annet du så det på? Du avsløres av at skyggen peker på deg Siter
morten Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Svein: Ja jeg ser den, er ikke så lett å unngå det der.... Siter
Tom Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ser ikke en dritt jeg. Morten har jammen gjort en god jobb med å gjøre skyggen "nøytral". Siter
Svein Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Svein: Ja jeg ser den, er ikke så lett å unngå det der.... Tror ikke du skjønte hva jeg mente. Du, bak kameraet, står ALLTID mellom skyggen og lyskilden (sola). Altså, den skyggen som peker mot bildet, det er fotografen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.