Geir-Arne Pedersen 0 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Hei. Jeg og mine to brødre har lyst å oppleve godt ørretfiske på fjellet i juni, trenger ikke være fjell heller, men vi vil gjerne komme oss litt bort fra folk og fe. Å det må selvfølgelig være isfritt, noe som kanskje blir utfordrende hvis man skal på fjellet. Skal helst være i trøndelagsområde, men trenger ikke å være det. Svar gjerne her eller send meg pm. På forhånd takk. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Jaahan 200 Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Geir-Arne Pedersen skrev (På 17.4.2020 den 8.25): Hei. Jeg og mine to brødre har lyst å oppleve godt ørretfiske på fjellet i juni, trenger ikke være fjell heller, men vi vil gjerne komme oss litt bort fra folk og fe. Å det må selvfølgelig være isfritt, noe som kanskje blir utfordrende hvis man skal på fjellet. Skal helst være i trøndelagsområde, men trenger ikke å være det. Svar gjerne her eller send meg pm. På forhånd takk. Anbefaler deg å spørre (Logg inn for å se skjult innhold) så får du spisset kunnskapsnivået på de som svarer deg Du kan sikkert finne noen gode områder, om ikke nødvendigvis spesifikke vann, ved å lese postene der inne. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
fant 83 Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Femundsmarka Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.