Knott Skrevet 7. mars 2020 Skrevet 7. mars 2020 Heisann! Jeg har lyst til å bytte krokene på mine 10 og 12g sluker til noe mer «holdbart». Noen her som har tips til gode kroker til disse slukene. Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 7. mars 2020 Skrevet 7. mars 2020 Hvis du har vurdert enkeltkrok på slukene, så anbefaler jeg Owner S-61. Disse har stort øye og er beregnet for sluker. 4 Siter
Roaas Skrevet 7. mars 2020 Skrevet 7. mars 2020 Du får Ownerkroker i barbless også, så kan du gjøre som @Bjarne H.S. sier, og i tillegg kunne sette ut fisk mer skånsomt om du ikke fikk det du trodde du skulle få på kroken. 2 Siter
Knott Skrevet 7. mars 2020 Forfatter Skrevet 7. mars 2020 Helt konge, da blir det enkelkrok på meg. Jeg prøver alltid å sette ut den fisken jeg ikke skal spise på tur, så dette blir bra. Fungerer den S-61 kroken på Sølvsluken også, eller blir den litt stor? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 7. mars 2020 Skrevet 7. mars 2020 Knott skrev (37 minutter siden): Helt konge, da blir det enkelkrok på meg. Jeg prøver alltid å sette ut den fisken jeg ikke skal spise på tur, så dette blir bra. Fungerer den S-61 kroken på Sølvsluken også, eller blir den litt stor? Jeg bruker S-61 nr 2 ned i 7g slukstørrelse, f.eks. Aura Flake i 7g. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.