maggan89 Posted November 3, 2019 Posted November 3, 2019 (edited) Hei. Jeg lurer litt på hva dere anbefaler av underquilt? Har sett på flere men aner ikke hvilken kvalitet det er. Tenker makspris på 3000 og ønsker at den har en komfort på - 15. Edited November 3, 2019 by maggan89 Quote
Humbug Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Jeg har dyner fra Hammockgear og Loco Libre. Begge leverer utmerket kvalitet, men Loco Libre brukte _veldig_ lang tid på å levere. Hvis du liker 3/4-lengdere og er i rimelig avstand til Oslo har jeg en HG Econ Phoenix 0 (-17c) til salgs for 2000,- Quote
maggan89 Posted November 4, 2019 Author Posted November 4, 2019 6 timer siden, Humbug skrev: Jeg har dyner fra Hammockgear og Loco Libre. Begge leverer utmerket kvalitet, men Loco Libre brukte _veldig_ lang tid på å levere. Hvis du liker 3/4-lengdere og er i rimelig avstand til Oslo har jeg en HG Econ Phoenix 0 (-17c) til salgs for 2000,- Takk for svar skal sjekke det ut Quote
kevinslotten Posted December 13, 2019 Posted December 13, 2019 Eg bruker warbonnet wooki og yeti. Ingen fikkling med wooki. Så kan sterk anbefales. Quote
frankdrebin Posted December 23, 2019 Posted December 23, 2019 Simply light designs sin trail winder. Jared syr ting på umenneskelig rask tid. Du velger selv farger og stoff og produktene er top notch. Foret han bruker er syntetisk, men for mitt klima (Sunnmøre) så er fukt gitt, så jeg foretrekker syntetisk. Quote
Recommended Posts