+torese Posted October 15, 2019 Posted October 15, 2019 Hei, Hvilken side skal opp og hvilken side skal ned? Footprinten har en glatt og en ru side. Tore Quote
Humbug Posted October 15, 2019 Posted October 15, 2019 Normalt er det den glatte siden som skal vende opp. 1 Quote
+Krankman Posted October 15, 2019 Posted October 15, 2019 Det Humbug sier. Gjelder både Hilleberg og Helsport. 1 Quote
Omnilite Posted October 15, 2019 Posted October 15, 2019 Hilleberg har også en label som skal være synlig, den er plassert midt i åpningen. Denne viser da orientering av footprintet og hvilken side som er opp. Quote
Fomle Posted October 15, 2019 Posted October 15, 2019 (edited) Blanke siden skal ned, men det er faktisk merket. Det oppdaget jeg etter jeg hadde brukt footprinten feil vei. Rettelse - nå ble jeg skikkelig i tvil etter å ha lest de andre svarene, men det står i allfall merket på mitt Helsport Edited October 15, 2019 by Fomle Quote
Humbug Posted October 16, 2019 Posted October 16, 2019 (edited) 12 timer siden, Fomle skrev: Blanke siden skal ned, men det er faktisk merket. Det oppdaget jeg etter jeg hadde brukt footprinten feil vei. Rettelse - nå ble jeg skikkelig i tvil etter å ha lest de andre svarene, men det står i allfall merket på mitt Helsport Ah, stryk det. Jo mer jeg skrev, jo fler unntak kom jeg på... Bare følg bruksanvisningen 😂 Edited October 16, 2019 by Humbug 1 Quote
Recommended Posts