GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo meldt kanonvÊr til helga, og min bedre halvdel kunne tenkt seg en tur vekk fra heten i byen. Vi lurte pÄ Ä ta bilen og finne et sted Ä slÄ opp teltet. Hun er ikke helt disponert til Ä bÊre for tiden, sÄ jeg mÄ bÊre mesteparten. Foretrekker da ikke mÄtte gÄ noe sÊrlig. Vurderer Gjevilvatnet. Var der i 2016, og da presset vi en lavvo inn i skogen/krattet mellom stranda og veien for Ä slippe sand.

Om jeg husker rett er det et toalett ved stranda?

Er det noen som vet om vi fĂ„r slĂ„tt opp teltet (Wiglo 4 / Fjellheimen 3) uten Ă„ campe nede pĂ„ selve sanda? Hater sand 😅

Lurer ogsÄ pÄ om noen vet hvor mye mygg det er der oppe for tiden. Er det greit Ä sitte ute?

Annonse
Skrevet

Det gÄr fint Ä telte inne i skogen ved RaudÞra, men man blir neppe helt alene. Toalett er det ja, mener det ligger mellom parkeringa og stranda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.