Bay Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 Hei, Skal opp på tinderangling nord for Glittertind neste uke. Området er jo en del av Oppland så hva tenker folk om drikkevannskilder nå pga. faren for harepest? Planen er at jeg camper ved vannet 1614 i Trollsteinkvelven. Bør jeg skaffe rensetabletter? https://www.nrk.no/ho/flere-tilfeller-av-harepest-i-sor-norge-1.14628548 Siter
Fotogubbe Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 Står Ringebu i nord - da er du på riktig side! Er du i tvil kok heller vannet. Siter
Gittiamo Skrevet 24. juli 2019 Skrevet 24. juli 2019 Er det noen endringer på smittede områder i det siste? Og holder det å koke vannet? 🤔 Siter
Heriks Skrevet 24. juli 2019 Skrevet 24. juli 2019 11 minutter siden, Gittiamo skrev: Er det noen endringer på smittede områder i det siste? Og holder det å koke vannet? 🤔 Har ikke hørt noen nærmere stedfesting enn Oppland, Hedmark og Østfold jeg, men ja koke vannet holder. 1 Siter
Gittiamo Skrevet 24. juli 2019 Skrevet 24. juli 2019 35 minutter siden, Heriks skrev: Har ikke hørt noen nærmere stedfesting enn Oppland, Hedmark og Østfold jeg, men ja koke vannet holder. Takk 😀 Siter
Bay Skrevet 26. juli 2019 Forfatter Skrevet 26. juli 2019 Var nord for Glittertind fra mandag til torsdag og kom hjem i går, har fortsatt ikke blitt syk Men så er det vel 3-4 dager inkubasjonstid tror jeg.. Drakk tom. brevann i nød, har foreløpig overlevd det også, krysser fingrene for påfølgende dager. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.