Gå til innhold
espenmh

Er det fortsatt snø i Skarvan / Roltdalen i Trøndelag?

Anbefalte innlegg

Er det kjentfolk som har vært i området rundt Stor-Skarven i det siste og som vet om det fortsatt ligger snø?

Vurderer topptur med barn, men det er ikke sikkert de lar seg friste hvis de må forsere snøskavler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten sidekommentar, ikke stol blind på senorge. Jeg var på en tur i fjor hvor det var "barmark" all over, og jeg bannet fordi jeg la igjen skiene hjemme.

Kanskje derfor han spør om hands on-innspill?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dataene fra senorge gir en bra pekepinn på hva man kan forvente, men kan ikke brukes for å få en helt eksakt status.

Om man bruker noen  minutter på nettet så finner man gjerne et webkamera eller to i regionen. Sånn ser det for eksempel ut i Tydal nå..: Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.