Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

XXL selger Lundhags Mantjeh. Den ser ut til å være helt identisk med Lundhags Makke, som får mye skryt. XXL pris på Mantjeh er identisk med Fjellsportpris på Makke (om ikke noen har en rabattkode som reduserer denne). 

Er det noen som vet noe om forskjellen på disse? Det ser ut til å være noe forskjellig spec på stoff, men navnene sier meg ingen ting. Eller er de kanskje helt identiske, men at XXL har et eget navn for å slippe prisgarantiproblemer?

Jeg heller litt mot å kjøpe på XXL, for å kunne prøve, men med gode returordninger er det ikke uaktuelt å kjøpe fra nett heller.

Annonse
Skrevet

Jeg trodde Lundhags Avhu 2.0 også var bygget på Makke. Samme stoff, men litt annen plassering av lommer og uten borrelåsstrammere i livet.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det? Den er jo faktisk 500 kroner billigere. 

Hverken Avhu eller Mantjeh finnes på Lunhags egne nettsider, så det er ikke lett å bli klok på dette uten å ha dem foran seg. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har Makke, det eneste jeg har å utsette på er at hvis du er kald på hendene kan det være vondt å stikke hendene net i de noe trange hoftelommene med glidelås. Ellers syns jeg buksen er kjempe god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.